Algemene voorwaarden

  1. Definities

We gebruiken geen moeilijke woorden. Voor ons is maar één definitie belangrijk:

Klant.

 

  1. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken

Hoi! Wij zijn Haarlemse Mondkapjes. Als je ons wilt spreken, kan dat op de volgende manieren:

 

Bel ons:

Lisa: +31 6 39365706

Sabine tel: +31 6 18849668

 

Mail ons:

info@haarlemsemondkapjes.nl

 

Volg ons:

facebook.com/haarlemsemondkapjes.nl

instagram.com/haarlemsemondkapjes.nl

 

Kom je liever langs? Gezellig! Laat het ons dan wel even weten, dan weet je zeker dat je niet voor een dichte deur staat.

 

  1. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor jou doen en wat we van je verwachten.

Soms hebben we aparte voorwaarden bij een product. In dat geval gelden daarnaast deze algemene voorwaarden ook.

 

  1. Het aanbod

We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of je het kunt ruilen. Foutje op de productpagina? Daar mag je ons natuurlijk aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van tevoren had kunnen weten.

 

  1. De overeenkomst

We werken elke dag aan een veilige webomgeving. Kun jij met een gerust hart bij ons winkelen.

Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail.

We voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze website.

 

  1. Retourneren

Helaas kunnen we vanwege hygiënische redenen geen retourzendingen aannemen. Het is dus niet mogelijk om je product te retourneren.

 

  1. De prijs

Daar zijn we altijd eerlijk over, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Zie ook artikel 4. Alle prijzen zijn inclusief btw. Voor verzending betaal je €2,50. Behalve als je een zakelijke klant bent, dan krijg je prijzen exclusief btw. Maar zakelijke bestellingen gaan altijd via rechtstreeks contact met Sabine of Lisa.

 

  1. Nakomen beloftes en garantie

We doen wat we beloven. En we zijn altijd eerlijk tegen je. Zie ook artikel 4.
Jij hebt recht op jouw product. Punt. Is er toch iets mis gegaan met de verzending? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet. 

 

  1. Bezorging en uitvoering

Heb je voor 14.00 uur besteld en is het product nog op voorraad? Dan doen we er alles aan om jouw bestelling dezelfde dag nog te verzenden en heb je de volgende werkdag jouw aankoop al in huis.

Het kan zijn dat het product niet meer op voorraad is, dan zal je helaas 14 dagen geduld moeten hebben. Onze leverancier doet er alles aan om jouw mondkapje zo mooi mogelijk te maken en kwaliteit leveren kost nou eenmaal tijd. Op de website zal je altijd zien of het product op voorraad is of niet, zodat je niet voor verassingen komt te staan.

 

Als je bestelling is verzonden ontvang je automatisch een bevestiging. Het eventueel niet ontvangen van je verzending dient binnen 2 weken gemeld te worden. Wij verzenden de mondkapjes met PostNL en zijn dan ook helaas afhankelijk daarvan.

 

  1. Betaling

Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct nadat we het bedrag hebben ontvangen je bestelling in orde.

Klopt er iets niet in je betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

 

  1. Klachten

Heb je een klacht? Dat vinden we heel vervelend. We willen dit dan ook zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen.

Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we je het beste helpen.

Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van ons. We helpen je meteen, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.

 

  1. Tot slot

Dit waren ze dan. Onze algemene voorwaarden. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.